Noot Personenvervoer Ede

Bij Noot Personenvervoer in Ede zijn we op zoek naar callcentermedewerkers. Wij voeren geen sollicitatiegesprek. Wij stellen geen vragen over je (werk)verleden. Jij bepaalt zelf of je geschikt bent voor onze vacature. 

Het enige wat je moet doen is zelf even langskomen om je in te schrijven. Dit kan iedere werkdag bij de receptie tussen 09.00 en 17.00 uur bij het hoofdkantoor van Noot Personenvervoer, Horaplantsoen 2 in Ede. Je bent van harte welkom!

 Wie ben jij?

Je houdt ervan om in een leuk team te werken. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor reizigers. Je beantwoordt vragen en waar nodig los je problemen op. Zo informeer je passagiers over de verwachte ophaaltijden en geef je advies over vertrektijden. Je communiceert op een rustige en duidelijke manier, zodat de reiziger gerustgesteld op pad kan. Ervaring is niet belangrijk, enthousiasme en een flexibele houding wel. 

Noot biedt jou:
  • mogelijkheden van 16 tot 32 uur per week;

  • een leuke baan met veel collega’s;

  • een salaris volgens de taxi-cao;

  • een bedrijf met aandacht en begrip voor elkaar;

  • flexibele werkdagen en -tijden in overleg;

  • diensten vinden plaats in de ochtend, middag en avond;

  • om het hele weekend werkzaam (het ene weekend vrij, het andere weekend werken, dan weer vrij, etc.);

  • uitzicht op een vast dienstverband.

Over ons

Noot Personenvervoer is een van de grootste personenvervoerders van Nederland. Noot is specialist in leerlingen-, zorg- en regiovervoer. Chauffeurs rijden door het grootste gedeelte van het land. Alles wordt centraal aangestuurd vanaf het hoofdkantoor in Ede.

Let op: alleen als je je persoonlijk bij de receptie inschrijft, kom je in aanmerking voor de baan.

   

   

Noot neemt als pilotbedrijf deel aan het programma Open Hiring® | Een baan zonder sollicitatiegesprek.